پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
پنج شنبه, ۰۱ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس 20 تا23 دی ماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، سید موید محسن نژاد گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس 20 تا23 دی ماه در شیراز برگزار می شود.
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس ادامه داد: قرار بود این نمایشگاه ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار شود که میسر نشد و با توجه به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برای حضور هدفمند و هر چه بهتر برپایی این نمایشگاه تخصصی، مقرر شد 20 دی ماه شیراز میزبان این رویداد مهم شود.
وی نمایشگاه گردشگری پارس را از مهم ترین وبزرگترین رویدادهای کشور برشمرد و گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در این نمایشگاه، ضمن معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری فارس، برنامه های دیگری شامل نشست ها و کارگاههای تخصصی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی نیز برگزار خواهد شد.
محسن نژاد اضافه کرد: هتل ها و مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، دانشگاه‌ها،، اماکن مذهبی و زیارتی چون حرم های مطهر شاهچراغ (ع) و سید علاالدین حسین (ع)، شهرداری ها، شهرداری شیراز، ادارات میراث ‌فرهنگی در شهرستان های کشور و استان، اقامتگاههای بوم گردی و سنتی، اتاق بازرگانی، انجمن ها و تشکل های گردشگری ، شرکت هاو برندهای گردشگری، استارتاپ ها،تجهیزات هتلی و ...به دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس دعوت شده اند.
مدیر کل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه فارس بیشترین اثار ثبت جهانی را به خود اختصاص داده است، گفت: همدلی رکن اصلی ارتقای جایگاه فارس در صنعت گردشگری است و پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری برای برگزاری این نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به استانداری فارس داده شد چرا که برگزاری این شورا در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این نمایشگاه تاثیر گذار و حایز اهمیت خواهد بود.

 

کد خبر 204406

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید