پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت:27 استان از کشور در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی شرکت کرده اند و نگاه ما به حوزه صنایع دستی نگاه حمایتی داریم.

به گزارش پیام خبر، سید موید محسن نژاد امروز، سه شنبه ۲۰ دی در مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار شد، ضمن تاکید بر نتایج موثر هم افزایی میان دستگاه های مختلف گفت: این 2 نمایشگاه با هم افزایی دستگاه های مربوط در فارس برگزار شده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با تاکید بر اینکه مسئولان فارس برای برگزاری این نمایشگاه همت کرده اند، ادامه داد: تلاش دست اندرکاران برای برگزاری این نمایشگاه قابل تقدیر است.
وی تنوع شرکت کنندگان در دوزادهمین نمایشگاه گردشگری را فرصت مطلوبی دانست و عنوان کرد: در این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل نظر اقتصادی فراهم شده است.
محسن نژاد افزود: ۲۷ استان از کشور در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی شرکت کرده اند و نگاه ما به حوزه صنایع دستی نگاه حمایتی داریم.
حجت الاسلام محسن روحانی، هم در این مراسم گفت: برگزاری عناوین مختلف نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی فارس نشانه همدلی خوب در شمال غرب شیراز است.
امام جمعه شمال غرب شیراز افزود: سعدی و حافظ شناخت خوبی از شیراز داشتند و فارس به دلیل برخورداری از سابقه تاریخی غنی، در ادوار تاریخی موجب شده بود تا ایران را روزگاری به عنوان فارس بشناسند.
وی با تاکید بر شاخص بودن شیراز در عرصه گردشگری زیارتی هم گفت: شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) را دارد و در حوزه گردشگری سلامت هم ممتاز است و همچنین جاذبه های طبیعت گردی فارس، همچون تنگه رغز داراب بسیار شاخص هستند.

 

کد خبر 204790

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید