شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آماده باش کامل تمامی واحد های اورژانس پیش بیمارستانی، مراکز درمانی و بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش پیام خبر،دکتر مهرداد شریفی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تسلیت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تمامی بیمارستان ‌های شیراز و شهرستان های استان در روزهای تاسوعا و عاشورا در آماده ‌باش هستند و خدمات درمانی تخصصی موردنیاز به بیماران ارایه می شود.

او با اعلام اینکه برنامه ریزی لازم برای حضور پزشکان متخصص مقیم برای دسترسی مردم به خدمات درمانی انجام شده است، ادامه داد: ذخیره انبار دارو و تجهیزات پزشکی بیمارستان ها در شرایط مناسبی بوده و در صورت نیاز، ظرفیت افزایش تخت بیمارستانی نیز پیش بینی شده است.

دکتر شریفی با اشاره به پیش بینی آمادگی کامل امکانات و تجهیزات درمانی در این ایام افزود: در روزهای تاسوعا و عاشورا، تمامی واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز فرماندهی عملیات اورژانس 115 به صورت ویژه، آماده ‌باش هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از برنامه ریزی در خصوص آمادگی ویژه بخش اورژانس بیمارستان های استان، برای خدمت رسانی هر چه سریع تر به مصدومان و بیماران احتمالی و عزاداران حسینی خبر داد.

 

کد خبر 213473

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید