یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به ادامه پویش مردمی نذر کتاب خبر داد؛

شیراز، لامرد، لارستان، اوز و جهرم بیشترین مشارکت در اهدای کتاب دارند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به ادامه پویش مردمی نذر کتاب گفت: شیراز، لامرد، لارستان، اوز و جهرم بیشترین مشارکت را در جشنواره مردمی نذر کتاب داشتند.

به گزارش پیام خبر، محمدحسین فیروزی، از اهدای بیش از 54 هزار جلد کتاب به ارزش 28 میلیارد ریال در نخستین ماه برگزاری جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اشاره به جشنواره مردمی نذر کتاب عنوان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس از 20 مردادماه آغاز شده‌است. در یک ماه نخست این جشنواره تا 20 شهریورماه 1402، تعداد 54 هزار و 320 جلد کتاب اهدا شده است.

وی اضافه کرد: آثار اهدایی به جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس به ارزش بیش از 28 میلیارد و 680 میلیون ریال است که این منابع توسط یک هزار و 920 خیر نیک‌اندیش استان به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا شده است.

فیروزی ضمن قدردانی از نیت خیران در توسعه منابع کتابخانه‌ها گفت: تاکنون خیران دانایی در شهرستان‌های شیراز، لامرد، لارستان، اوز و جهرم بیشترین مشارکت را در جشنواره مردمی نذر کتاب داشته‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس تا 24 آبان ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان فارس و اهدای کتاب در این رویداد بزرگ مردمی شریک باشند. آدرس کتابخانه‌های عمومی استان فارس برای اهدای کتاب، در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه‌ها قابل مشاهده است.

 

کد خبر 216394

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید