شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز در مدیریت برق شهرستان ها یکی از اقدامات اثرگذار این شرکت را برق رسانی به روستاهای واجد شرایط و فاقد برق اعلام کرد و گفت: سال گذشته عملیات اجرایی برق رسانی به سه روستا در شهرستان‌های سپیدان، زرقان و سروستان که کد روستایی آنها از سوی مراجع ذیربط صادر شده بود، انجام شد.

به گزارش پیام خبر، منصوری صبا، یکی از اقدامات اثرگذار شرکت توزیع برق شیراز را برق رسانی به روستاهای واجد شرایط و فاقد برق اعلام کرد و گفت: سال گذشته عملیات اجرایی برق رسانی به سه روستا در شهرستان‌های سپیدان، زرقان و سروستان که کد روستایی آنها از سوی مراجع ذیربط صادر شده بود، انجام شد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز در مدیریت برق شهرستان ها با یادآوری اینکه برق، از مهمترین زیرساخت‌های توسعه‌ای و رفاهی محسوب می‌شود، گفت: با اجرایی شدن آزادراه شیراز-اصفهان، شرکت توزیع نیروی برق شیراز نسبت به نظارت و همکاری در خصوص تامین برق در محدوده تحت مدیریت خود در این پروژه اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ کیلومتر شبکه در آزادراه شیراز-اصفهان اجرایی شده است، گفت: با احداث این شبکه، برقرسانی به مراکز خدماتی رفاهی احداث شده در این آزادراه عملیاتی شد و کار برقرسانی به سایر واحدهای در دست احداث نیز، در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 225253

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید