شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز:

روستای فاقد برق در محدوده مدیریت توزیع برق شیراز نداریم

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهتمام این شرکت در محرومیت‌زدایی، خاطرنشان کرد که هم اینک در محدوده تحت مدیریت این شرکت، روستای فاقد برق نیست.

به گزارش پیام خبر، مولودیان گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی از دستگاه‌های عضو قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی(ع) استان فارس است.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه قرارگاه احمدبن موسی(ع) با هدف محرومیت‌زدایی و با ابتکار استانداری در فارس ایجاد شده است، گفت: در قالب همکاری با این قرارگاه، 154 محله محروم شناسایی شده و در مرحله اول قرار است 40 محله هدف در اولویت فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرار گیرد.
مولودیان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای اهداف قرارگاه احمدبن موسی(ع)، برنامه و ایده‌های خود برای محرومیت‌زدایی را تدوین کرده است، گفت: این شرکت در زمینه اجرا و احداث و بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق، روشنایی معابر و دیگر موارد مرتبط با وظایف سازمانی، همراهی خواهد داشت.
این مقام مسئول همچنین گفت: طی 2 سال گذشته با اهتمام ویژه توانیر و شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با جذب اعتبارات، بالغ بر 16 میلیارد تومان در بحث نوسازی، بهسازی و احداث شبکه‌های برق روستایی، هزینه شده است.
مولودیان خاطرنشان کرد: اقدامات اجرایی شده در روستاها برای ایجاد و ارتقاء رضایتمندی مشترکین و همچنین ممانعت از استفاده غیرمجاز از شبکه برق و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، کاهش تلفات انرژی و همچنین رفع افت ولتاژ احتمالی، موثر بوده است.
قائم مقام توزیع نیروی برق شیراز همچنین از اجرای برنامه‌های انگیزشی برای پرسنل این شرکت طی 2 سال اخیر خبر داد و یکی از این اقدامات را احیای تعاونی مسکن کارکنان و برنامه‌ریزی و تلاش برای خانه‌دار کردن پرسنل، اعلام کرد.

 

کد خبر 225365

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید