شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل کمیته امداد استان فارس گفت: امسال به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی واگذار می شود.

مرتضی موصلی ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر در گفتگو با پیام خبر، گفت: امروز با حضور آقای موسوی مدیر کل دادگستری استان آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت تعاونی واحدهای شیراز برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود: از سنوات قبل بیش از ۲ دهه هست که قطعاتی از زمین ها به بخشی از دامداران پرتلاش حاشیه شیراز واگذاری شده و بخاطر پیچیدگی هایی که در حوزه اسناد و مشکلاتی که در حوزه ثبت بود در خصوص واگذاری قطعی و تعیین حدود و صغور آنها جمع بندی نهایی صورت نگرفته بود و امروز خدا را شاکریم‌ با عنایت مدیر کل ثبت و اسناد و املاک و همکاری کمیته امداد و تعاونی دامداران بیش از ۴۰ سند آماده واگذاری شده است.

وی افزود: ۳۶۰ سند بوده که ۴۰ تای آن آماده شده و امید است مابقی آن در یک دوره ۳ ماهه جمع بندی و ارائه شود.

موصلی تصریح کرد: بخشی از منابع حاصل شده از آن برای مسکن خانواده های ایتام شهر شیراز اختصاص پیدا می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود: در استان فارس ۱۶۴ خانواده ایتام وجود دارد که از این تعداد ۱۸ هزار خانوار مستاجر در شهرها و روستاهای استان فارس هستند.

موصلی ادامه داد: کمیته امداد نهضت ملی مسکن را یک فرصت برای خانواده های ایتام می داند که در این راستا ۱۱ هزار خانواده ثبت نام کردند که ۶ هزار خانوار آن تایید شدند و ۴۴۰۰ خانواده تخصیص پروژه شده اند.

وی گفت؛ مجموعه کمیته امداد در تلاش است بتواند با کمک خیرین در تامین سهم آورده خانواده های ایتام ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کند تا بزودی دارای سرپناه شوند.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۱۷۰ مسکن به همت کمیته امداد به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد واگذار شد و امسال به این مناسبت ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی واگذار می شود.

 

کد خبر 225666

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید