شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۵۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شرکت مخابرات مخابرات به مناسبت دهه فجر با بیان اهمیت همکاری‌های میان بخشی دولت و بخش خصوصی گفت: صنعت ملی کشور عزیزمان با هم‌افزایی مخابرات ایران و وزارت ارتباطات به جایگاه شایسته و ارزنده خود دست می‌یابد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آیین بهره‌برداری از طرح‌های شرکت مخابرات ایران به مناسبت دهه فجر و مبعث پیامبر اعظم(ص)، تصریح کرد: وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در یک فرآیند یکپارچه حرکت خواهند کرد و هم‌راستایی در این میان بیشتر از گذشته خواهد شد تا مخابرات وظیفه اصلی خود در ارائه سرویس‌های ارتباطی را به بهترین نحو انجام دهد

وی در این مراسم با بیان اینکه بهترین توافق‌ها با وزارت ارتباطات صورت‌گرفته اظهار داشت: امروز شرکت مخابرات ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و در سال آتی به تثبیت درآمد، هزینه و سرویس‌دهی می‌رسد و فضای تحولی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

دکترمحمودزاده با اشاره به اینکه قرارداد جدید و پروانه شرکت مخابرات ایران با حضور مسؤولان در وزارت ارتباطات، در هفته پیش رو، عملیاتی خواهد شد، اظهارداشت: در سال‌های قبل فقط افتخار ما به تلفن بود اما در سال آتی قرار است به ۳۷ هزار میلیارد درآمد در سرویس و خدمات برسیم که از این درآمد ۶ هزار میلیارد تومان مربوط به تلفن و بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مربوط به سایر خدمات است که در حال افزایش است تا شاهد زیان نباشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: این وضعیت برای نخستین بار برای مخابرات اتفاق افتاده که بیش از سی هزار میلیارد تومان درآمد مخابرات از جایگاه به جز تلفن ثابت و ارائه خدمات باند پهن و سرویس‌های دانش‌بنیان به دست خواهد آمد.

وی اشاره کرد: به‌زودی در شرکت مخابرات ایران وارد سال‌هایی می‌شویم که سه تا چهار اقدام مهاجرتی را انجام می‌دهیم، برخی از این اقدامات تنوع محصول، استفاده از فناوری، تغییر در تکنولوژی و کسب دانش جدید توسط منابع انسانی در مجموعه مخابرات است.

دکترمحمودزاده با اشاره به اینکه راه توسعه بین وزارت ارتباطات و مخابرات پیدا شده است، اظهار داشت: ثبات‌سازی، تنوع محصول، ورود فناوری‌های جدید و تثبیت آن در مجموعه در سراسر کشور، تبدیل منابع غیر مولد به مولد و حرکت به سمت استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی، مخابرات را به چابکی مورد انتظار در قسمت ارتباطات خواهد رساند. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225682

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید