شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده رایگان از تلوبیون و ایران صدا به مدت ۶ ماه و بسته های ترافیکی خوش تخفیف، برای مشتریان شرکت مخابرات ارائه می شود.

به گزارش پیام خبر، استفاده رایگان از تلوبیون و ایران صدا به مدت ۶ ماه و بسته های ترافیکی خوش تخفیف، برای مشتریان شرکت مخابرات ارائه می شود.

این شرکت بسته های ترافیکی خوش تخفیف را با حجم های مختلف از ۵۰ گیگابایت تا یک هزار گیگابایت با قیمت های به صرفه و تخفیف مناسب به مشتریان ارائه می دهد که قیمت این بسته ها از بسته های عادی شرکت بسیار پایین تر است.

همچنین، بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت مخابرات ایران و سازمان صداوسیما به امضا رسیده است، استفاده از تلوبیون و ایران‌صدا برای مشترکان مخابرات از ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری رایگان شده و تمام مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات از این امکان می تواندد استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، تعرفه ارائه خدمات دسترسی پرسرعت اینترنت، مطابق با تصویب و ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سرویس های اینترنت شرکت مخابرات ایران افزایش یافت که شامل بسته های استاندارد کم حجم، سرینو استاندارد، تانوما استاندارد، گیگ پلاس و بسته های ترافیکی اینترنت پرسرعت است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 225858

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید