شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
دوشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نقشه دشمن در ناامید سازی مردم از انتخابات قطعا همانند سال های گذشته راه به جایی نخواهد برد و علیرغم صرف هزینه های هنگفت و فشارهای شدید بازنده میدان است.

پیام خبر اراک/ ایستادگی در برابر سیاه نمایی دشمنان انقلاب و حق سنگین شهدا بر مردم، غیرت ایرانی برای مشارکت در انتخابات را بر می انگیزد تا با حضور فعال خود در مهمترین عرصه سیاسی کشور یعنی انتخابات مشارکت داشته باشد تا از هر طرف سبب ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام شوند در این برهه از زمان که جریان معاند با مانور بر مساله گرانی ها و مشکلات اقتصادی و وجود روند رشد قیمت کالاها سعی دارد مردم فهیم ایران اسلامی را از شرکت در انتخابات مایوس کند، تنها چیزی که می تواند مردم را در صحنه نگه دارد تا برای سرنوشت کشور افتخار آفرینی کنند، عقل و توانایی اراده عمل باقی می ماند.

نقشه دشمن در ناامید سازی مردم از انتخابات و حضور پر شور و نشاط آنها پای صندوق های رای با استفاده از قدرت رسانه ای کاربران جریان معاند برای تاثیر گذاری بر کاربران جریان انقلابی با هدف افت حضور مردم در پای صندوق های رای به راه افتاده که قطعا همانند سال های گذشته بازنده میدان دشمن است که علیرغم صرف هزینه های هنگفت و فشارهای شدید نمی تواند به هدف خود دست یابد.

ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به مسائل اقتصادی، تحریک احساسات جوانان و نوجوانان، ناکارآمد جلوه دادن دولت، نادم‌سازی از گذشته به منظور ناامید‌سازی از آینده، وارونه‌سازی نقاط قوت نظام به نقاط ضعف ازاهداف دشمن برای استحاله هویت فرهنگی ایران اسلامی است که به خیال باطل خود بتواند مشارکت مردمی در انتخابات را کمرنگ کند.

دشمنان معادلات خود را بر اساس میزان قدرت مردم تنظیم می کنند و مشارکت یک مؤلفه قطعی قدرت است؛ همانطور که مردم چند روز پیش به خیابان آمدند و جشن انقلاب را برگزار کردند پای صندوق‌های رای نیز خواهند آمد و در مقابل انتظار دارند دولتمردان و نمایندگان به فکر مسائل و مشکلات مردم باشند.

حال وظیفه مسئولان است که با روشنگری، عدالت، عمل به جای شعار و شفافیت مردم را به آینده امیدوارتر کنند و چهره واقعی دشمن را به مردم بشناسانند زیرادشمن فکر همه جا را کرده الا همت وغیرت مردم ایران اسلامی؛ که این مهم از اصلی ترین ارکان یک حکومت اسلامی است.

انشالا همه با هم روز 11 اسفند پای صندوق های رای بار دیگر به جهان نشان می دهیم مردم غیرتمندانه پای صندوق‌های رای خواهند آمد و همت و غیرت ایرانیان خریدنی نیست و هیچ نمی تواند مانع از حضور یکپارچه مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات شود.

 

کد خبر 226554

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید