یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
پنج شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرماندار اراک از رقابت ۶۴ نفر برای هر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب خبر داد و گفت: بالغ بر 7 هزار نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در ۳۴۰ شعبه انتخاباتی شهرستان اراک حضور دارند.

به گزارش پیام خبر از اراک، امیر هادی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری چهار راهبرد اصلی را برای انتخابات امسال تعیین فرمودند، گفت: موضوعاتی همچون امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت چهار راهبرد مهم انتخابات امسال است که ما هم در شهر اراک تلاش خود را برای تحقق آنها به کار خواهیم بست.

وی تصریح کرد: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی بی‌نظیر در شهرستان اراک اتخاذ شده، امنیت انتخابات با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، نیروی انتظامی وسربازان گمنام امام زمان(عج)در شهرستان اراک تضمین شده است.

فرماندار اراک با بیان اینکه در بحث میزان سلامت انتخابات عوامل برگزاری انتخابات از جمله برگزار کنندگان، ناظران، بازرسان واعضا هیئت اجرایی در انتخابات آماده صیانت از آرای مردم هستند، گفت: بالغ بر 7 هزار نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در ۳۴۰ شعبه انتخاباتی شهرستان اراک حضور دارند.

هادی از رقابت ۶۴ نفر برای هر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب خبر داد و تصریح کرد: امید است در پایان رای گیری شاهد راهیابی 2 نماینده اصلح این شهر به مجلس شورای اسلامی باشیم.

هم اکنون ۲۸۸ نامزد در ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی برای تصاحب هفت کرسی در خانه ملت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

کد خبر 226706

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید