شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
چهارشنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار کلان‌شهر شیراز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و در ویژه‌برنامه تحویل، در قطعه‌ شهدای گمنام همراه با شهروندان شیرازی سال ۱۴۰۳ را آغاز کرد.

به گزارش پیام خبر ،محمدحسن اسدی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در ویژه‌برنامه تحویل سال در قطعه‌ شهدای گمنام همراه با شهروندان شیرازی سال ۱۴۰۳ را آغاز کرد.

اسدی، در حاشیه این برنامه معنوی تحویل سال ۱۴۰۳ آغاز بهار طبیعت در تقارن با بهار قرآن، با شهروندان دیدار و ارادت قلبی خود را به عموم خانواده‌ای شهدا و ایثارگران اعلام کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز، آسایش و امنیت را مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم دانست و اظهار کرد: به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموارشده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز افزود: تمام تلاش خود را در شهرداری انجام داده و می‌دهیم تا در مسیر خدمت به مردم قدم برداریم و تا حد ممکن برابر رسالت و وظیفه مدیریتی و اجرایی به شهروندان گرامی شیراز جنت طراز خدمت کنیم.

وی گفت: مدیریت شهری شیراز خود را ملزم می‌داند تا همه ظرفیت‌های خود را در راستای تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان بکار ‌گیرد و عهدی دوباره برای ساختن شهری شایسته شهروندان شیراز بسازد.

 

کد خبر 227875

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید