شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ ۱۷:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، ویژه برنامه‌های میلاد خجسته دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی (ع) در این حرم مطهر را اعلام کرد.

به گزارش پیام خبر، به نقل از تسنیم، امیرعباس حقیقی‌نیک، گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه جشنی در حرم احمدی و محمدی (ع) تدارک دیده شده که در آن حجت‌الاسلام خورشیدی، حاج رضا رودکی و محمدرضا رودکی به مدیحه ثرایی می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء در شبستان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به همراه افطاری متبرک از ساعت 17 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) ادامه داد: همچنین مراسم احیای این ماه مبارک از ساعت 23 در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که با سخنرانی و مداحی مداحان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان براساس روال هر ساله برنامه جزء خوانی قرآن کریم در در شبستان امام خمینی(قدس سره) آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به صورت روزانه برگزار می‌شود که این محفل نورانی با تلاوت قاریان برجسته کشوری و استانی، همراه با شرح و بیان آیات، تا پایان این ماه مبارک، هر روز از ساعت 10 و 45 دقیقه برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های چهار سیما و فارس، پخش می‌شود، قاریان به شرح و بیان آیاتی از قرآن کریم نیز می‌پردازند.

 

کد خبر 228052

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید