یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ | ۱۸ ذو الحجة ۱۴۴۶ قمری | ۱۵ ژوئن ۲۰۲۵ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۴ ۱۶:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، لحظاتی پیش به صورت کامل برقرار شد.

به گزارش پیام خبر، دسترسی کاربران به پیام‌رسان «ایتا» که از ساعت 00:00 بامداد جمعه دوم خرداد به دلیل انجام عملیات نگهداری در مرکز داده میزبان این سرویس قطع شده بود، مجدداً برقرار شد.

براساس اطلاعیه‌ای که پیش‌تر در صفحه رسمی این پیام‌رسان منتشر شده بود، قرار بود این عملیات حداکثر تا ساعت 9 صبح به پایان برسد و دسترسی کاربران پس از آن به حالت عادی بازگردد؛ با این حال، اتصال مجدد ایتا با تاخیر چند ساعته نسبت به وعده قبلی انجام شد.

در مجموع، کاربران ایتا حدود 14 ساعت از دسترسی به این سرویس محروم بودند؛ اتفاقی که به گفته مسئولان این پیام‌رسان، به دلیل «طولانی‌تر شدن زمان عملیات ارتقای زیرساخت‌های تامین برق» در مرکز داده رخ داده است.

حسین قائمی، مدیر روابط عمومی ایتا در صفحه ویراستی خود نوشت:

«پیرو اطلاع‌رسانی قبلی، به دلیل عملیات نگهداری و ارتقای زیرساخت‌های تامین برق در مرکز داده، ارتباط کاربران از بامداد امروز قطع شد. متاسفانه عملیات در مرکز داده چند ساعت بیش از زمان اعلام‌شده به طول انجامید. تلاش تیم‌های فنی ایتا برای راه‌اندازی مجدد سرویس‌ها بدون وقفه ادامه دارد و ان‌شاء‌الله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتباط کاربران برقرار خواهد شد. بابت این تاخیر صمیمانه از کاربران عزیز عذرخواهی می‌کنیم.»

در این میان، پیام‌رسان «بله» که از همان مرکز داده میزبانی می‌شود، ساعات پیش به حالت عادی بازگشته بود و کاربران آن از چند ساعت پیش مجدداً به خدمات این پلتفرم دسترسی پیدا کرده بودند.

 

کد خبر 254495

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید