جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانشگاه شیراز با کسب ۹ مقام برتر در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت انجمن‌های علمی دانشجویی، در صدر دانشگاه‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز در آیین تجلیل از برترین‌های انجمن علمی دانشگاه در جشنواره بین اللمللی حرکت گفت: در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، ویژه تجلیل از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر که خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار شد، انجمن‌های علمی دانشگاه شیراز موفق به کسب ۸ مقام برتر شدند و دانشگاه شیراز نیز با کسب بیشترین جوایز عنوان دانشگاه برتر کشور را از آن خود کرد.

علی حفیظی، افتخارات دانشگاه شیراز در این دوره از جشنواره حرکت را کسب مقام اول در حوزۀ دانشگاه برتر، مقام اول انجمن علمی گردشگری در حوزه مسابقه، مقام اول انجمن علمی زیست شناسی در حوزه انجمن برتر، مقام اول انجمن علمی دامپزشکی در حوزه نشریه، مقام اول انجمن علمی زبان‌های خارجی در حوزه نشریه، مقام دوم انجمن علمی محیط زیست در حوزه نشریه، عنوان شایسته تقدیر انجمن علمی علوم انسانی دیجیتال در حوزه کارآفرینی، عنوان شایسته تقدیر انجمن علمی دامپزشکی در حوزه مسابقه، انجمن علمی دامپزشکی در حوزه مسابقه انجمن علمی و مهندسی برق در حوزه نشریه برشمرد. معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی مجموعه‌ای علمی، پژوهشی است که با حضور دانشجویان نخبه و توانمند و همگام با اهداف و رسالت دانشگاه تشکیل شده و ماموریت اصلی آن برطرف کردن تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، جامعه و دنیای حرفه‌ای است. حفیظی افزود: در حال حاضر 2 هزار دانشجوی پژوهشگر و نخبه در قالب ۶۸ انجمن علمی در دانشگاه شیراز فعالیت دارند. وی با بیان اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال جشنواره بین المللی حرکت که رقابتی بین 12 هزار واحد انجمن علمی سراسر کشور است را برگزار می‌کند، افزود: هر دانشگاه موظف است مرحله دانشگاهی جشنواره را در دانشگاه خود برگزار و برگزیدگان این مرحله را برای رقابت با برگزیدگان سایر دانشگاه‌ها به دبیرخانه جشنواره بین المللی حرکت در وزارت علوم معرفی کند. حفیظی افزود: در مرحله دانشگاهی چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت ۱۰۶۳ اثر انجمن‌های علمی دانشگاه شیراز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در این مراسم از انجمن های علمی برتر دانشگاه شیراز که حائز رتبه برتر در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت شده بودند، تجلیل شد. 1213/س

 

کد خبر 194922

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید