پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرصت استثنایی برای اشخاص که با تمرکز وجوه در گردش ماهیانه خود در حساب جاری نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، امتیاز تسهیلات کسب کنند.

به گزارش پیام خبر، فرصت استثنایی برای اشخاص که با تمرکز وجوه در گردش ماهیانه خود در حساب جاری نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، امتیاز تسهیلات کسب کنند.

تمامی اشخاص حقیقی، اعم از پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه در حوزه علم و فرهنگ، مهندسین، معلمین، مدرسین موسیقی، دانشجویان، ورزشکاران، کسبه، صاحبان صنوف، اهالی حرفه و فن و هنر و ... می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه جاری حقیقی - حقوقی و استفاده از خدمات و مزایای آن (در قالب اخذ دسته چک - کارت نقدی) نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و تمرکز وجوه در اختیار خود اعم از درآمد، حقوق، مستمری،پاداش و پرداخت و انتقال وجوه و ... از طریق امکانات این بانک، علاوه بر برخورداری از تمامی خدمات بانکی نظیر (خرید اینترنتی اجناس - شارژ) از پایانه های فروش -برداشت وجه- انتقال وجه پایا، ساتنا و سایر خدمات نوین بانکی از قبیل اینترنت بانک، موبایل بانک و ... بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تمامی ایام سال و به هر مقدار، همزمان براساس میزان مانده حساب پایان روز خود، امتیاز میانگین حساب کسب کرده و پس از گذشت بازه زمان انتظار یا بیشتر از زمان افتتاح حساب خود، می توانند متناسب با امتیاز میانگین حاصله، از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند شوند.
شایان ذکر است حداکثر تسهیلات این بانک برای هر فرد، 2 میلیارد ریال است و در صورتی که امتیاز متقاضی، بیش از سقف فردی یاد شده باشد، عزیزان می تواند مازاد امتیاز مکتسبه خود را به بستگان درجه یک خود یا همسر، انتقال دهد.
علاقه مندان می توانند پس از افتتاح حساب (اینترنتی - حضوری) و اطلاع از شماره مشتری خود، بصورت آنلاین با مراجعه به صفحه اصلی سایت بانک به نشانی www.qmb.ir در قسمت «محاسبه معدل حساب»، از معدل حساب مکتسبه خود مطلع شده و یا جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب منتخب در استان فارس مراجعه کنند.

 

کد خبر 199909

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید