جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: موتور محرکه همه فعالیت های فرهنگی مسجد است و اگر از توسعه و پیشرفت فرهنگی سخن به میان می آید، مغز افزار آن را در مسجد بیابیم.

به گزارش پیام خبر از اراک، سینا دلشادی امروز (27 مهر) در دیدار با کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: موتور محرکه همه فعالیت های فرهنگی مسجد است و ما باید به این باور برسیم که اگر از توسعه و پیشرفت فرهنگی سخن به میان می آید، مغز افزار آن را در مسجد بیابیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اصل و اساس 8 سال دفاع مقدس در مسجد شکل گرفت، افزود: مهمترین پایگاه انتشار فرهنگ دفاع مقدس بچه های مسجد بودند و سرآمدترین شهدا نیز از پرورش یافتگان مسجد بودند.

وی با اشاره به حوادث اخیر و ایجاد ناآرامی توسط عده ای در کشور ادامه داد: اکنون دشمن به قدری ناتوان شده که با تیرهای آخر ترکش به انتخاب و استخدام مزدوران روی آورد و در این راه به بن بست رسیده؛ دشمن بعد از شکست در تحریم ها اقدام به ایجاد اغتشاش کرد که زنگ ناامیدی و هشدار نیز در این توطئه نیز به صدا در آمده و طراحی را که انجام داده بودند عملیات شکست خوره اعلام شد.

دکتر دلشادی حوادث اخیر را طراحی جدید دشمن در حوزه فرهنگ علیه بنیان خانواده حول شخصیت مادر دانست و تصریح کرد: دشمن باید بداند بنیان فکری ایران اسلامی باور دینی و اعتقادی است؛ حجاب در دوران قبل از تاریخ در کشور ما ارزش محسوب می شده ونجیب زادگان از حجاب برخوردار بودند؛ دشمن نمی تواند با توطئه عریان کردن زن کشور ما را به عقب برگرداند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه سخنان خود کارکنان کانون های فرهنگی هنری مساجد را معطر به رایحه خوش مسجد عنوان کرد و گفت: قطعا نقطه روشنی در زندگی همه این کارکنان وجود داشته که امروز در این مکان مقدس مشغول به خدمت شده اید.

 

کد خبر 203076

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید