جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
پنج شنبه, ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تاسیسات گردشگری استان فارس در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان آماده ارائه خدمات موردنیاز به مسافران و گردشگران هستند.

به گزارش پیام خبر، سید موید محسن نژاد امروز در جلسه هماهنگی بهره ‌برداران اماکن تاریخی، فرهنگی استان فارس، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجموعه ‌های گردشگری فارس اعلام کرد: هماهنگی‌ها با دستگاه‌ها و مراجع ذیربط برای تسهیل در امور مسافرانی که فارس را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار داده‌اند به انجام رسیده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: با توجه به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تمهیداتی به انجام رسیده است تا مسافران بتوانند ضمن رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.
وی اظهار کرد: زمان ارائه خدمات سفره‌خانه ‌های سنتی واحدهای پذیرایی تحت پوشش این اداره کل از 12 تا 16 تعیین شده است و پوشش کامل مجموعه ‌ها و کسب مجوزهای لازم هم در این راستا ضرورت دارد.
محسن نژاد گفت: غرفه‌های فروش اغذیه و خوراک در اماکن تاریخی فرهنگی درون شهری مانند آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف ‌آباد و موزه نارنجستان قوام تا ساعت 12 ظهر تعطیل هستند و پس از آن با پوشش کامل و با رعایت تمام شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان می ‌توانند به مسافران خدمات‌ رسانی کنند.
وی تصریح کرد: هرگونه تظاهر به روزه‌ خواری ممنوع است و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد جدی خواهد شد.

 

کد خبر 206724

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید