سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
چهارشنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور گفت: استان فارس موفق در میزبانی از گردشگران نوروزی است .

به گزارش پیام خبر، یحیی نقی زاده محبوب، در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر به‌عنوان یکی از محورترین اقدامات ستاد تلقی می‌شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری ادامه داد: هریک از دستگاه‌های اجرایی استان در حد خود نیازها و انتظارات مسافران را مرتفع کرده‌اند به‌طوری‌که شهرداری در نظافت و آراستگی و پاکیزگی شهر و تامین اسکان اضطراری برای مسافران اقدامات مناسبی انجام‌ داده است.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی و میزبانی از مسافران از اقدامات ارزنده ستاد است.
تقی زاده گفت: پلیس انتظامی و راه استان فارس در برقراری نظم و امنیت شهرها و جاده‌ها و نظارت مستمربرتردد و ترافیک خودروهای ورودی و خروجی با استفاده از پهبادهای رصد برای اولین بار در سطح کشور به‌صورت ابتکاری عمل کرده و رفتارهای برخی رانندگان را که ممکن است خطرآفرین باشد کنترل می‌کند.
این مقام مسئول از تلاش‌های انجام‌ گرفته توسط، امداد و نجات، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آموزش‌وپرورش تقدیر کرد و این انسجام و هماهنگی را نشانگر یک مدیریت واحد و موفق بیان کرد.
دکتر نقی زاده محبوب گفت: قطعاً با توجه به حجم مسافری که وارد استان فارس می‌شود اگر این مدیریت واحد اعمال نمی‌شد با مشکلات و نارضایتی زیادی مواجه بودیم که خوشبختانه در طی بازدید از کمپ‌ها در میان مسافران شاهد رضایتمندی مسافران هستیم.
ناظر عالی ستاد خدمات سفر کشور همچنین دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس مستقر در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اشاره کرد و گفت: فعالیت دبیرخانه ستاد با توجه به سابقه طولانی که در موضوع خدمات‌رسانی به گردشگران دارد مطلوب است و پیش‌بینی‌های قبلی درزمینه نظارت بر واحدهای اقامتی – پذیرایی و تفریحی اعمال گردیده است.
وی در پایان ارائه خدمات مناسب در کنار آب‌وهوای مطلوب را مزیت استان فارس قلمداد کرد و گفت: همه این موارد موجب شده که مسافران واردشده به فارس سالی خوب توام با خاطره خوش را در فارس آغاز کنند.

 

کد خبر 207044

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید