شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۰۳:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکلات شهر سلامت شد.

ه گزارش پیام خبر؛ ابراهیم عزیزی در جلسه بررسی مشکلات پروژه شهر سلامت خواستار تحرک بیشتر برای انجام این پروژه شد و گفت: از دست دادن فرصت ها جبرانش سخت است و جلسه برای جلسه نیز دردی را دوا نمی کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: خروجی های جلسات پروژه شهر سلامت، خروجی های ملموسی نیست چراکه باید شاهد اتفاقاتی روی زمین باشیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه  باید کار را سرعت ببخشیم و از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده نماییم اظهار داشت:کار در تشکیلات اداری کند پیش می رود اما باید به هر طریق ممکن مشکلات سد راه شهر سلامت حل شود.

عزیزی خواستار وحدت و انسجام دستگاهها در این خصوص شد و افزود: امور اراضی، استانداری و بقیه دستگاهها باید مخلوق شرایطی شود که مسوولان شهر سلامت می خواهند.

وی عنوان کرد: نیاز است تا یک طرح جاذبه دار از سوی مسوولان شهر سلامت برای جذب افکار و اذهان برای انجام پروژه شهر سلامت انجام شود.

در این نشست که با حضور جعفر قادری نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس، مدیر عامل شهر سلامت و... برگزار شد، دکتر ایمانیه رییس هیات مدیره شهر سلامت به بیان آخرین وضعیت پروژه شهر سلامت پرداخت و حل مشکل انتقال زمین شهر سلامت، استفاده از ظرفیت وزارت بهداشت و مجلس و... از جمله خواسته های مسوولان شهر سلامت در این جلسه بود و بر همکاری بیشتر سازمان امور اراضی تاکید شد.

 

کد خبر 149242

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید