شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ارزیابی و مقایسه می‌شود و مدیران بر این اساس تشویق و توبیخ خواهند شد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بیان اینکه مدیران ارشد دستگاه های اجرایی باید با تمام توان پای کار جذب سرمایه‌گذاری بیایند تا تلاش ها به نتیجه برسد، اظهارداشت: باید نیازهای سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف شناسایی و متناسب با شرایط حوزه های متفاوت استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری ارائه شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه هدف نهایی از فعالیت های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خروج فقرا از وضعیت فقر است، ادامه داد: این استان زمینه های رشد بسیار زیادی دارد و افراد حق ندارند مسئولیت ها‌ و مدیریت ها را بر عهده بگیرند ولی اجازه رشد جامعه را ندهند. وی با تاکید بر اینکه به صورت هفتگی به پرونده های تقاضای سرمایه گذاری در استان رسیدگی خواهد کرد، افزود: در این جلسات همه مدیران مرتبط استان باید حاضر باشند تا با بررسی دقیق و کارشناسی به سرعت اقدامات لازم برای تسهیل سرمایه گذاری در استان صورت گیرد. گفتنی است با دستور استاندار فارس، اخیرا پنجره واحد سرمایه‌گذاری داخلی در این استان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط شکل گرفته است.

 

کد خبر 165051

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید