پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از اعطای مجوز برای ۸۵ موکب برای استقرار در ایران و عراق برای ایام اربعین خبر داد.

به گزارش پیام خبر،اسکندر قاسمی، در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان فارس گفت:تا کنون مجوز ۸۵ موکب نیز برای استقرار صادر شده است، تعدادی از مواکب در ایران و تعدادی نیز در عراق حضور خواهند یافت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه تعدادی در سطح کشور، تعدادی در مرز شلمچه و تعدادی هم در عراق مستقر می شوند، یادآور شد: چهار موکب در شیراز، 6 موکب در شلمچه، پنج موکب در نجف اشرف، در بین راه نجف اشرف تا کربلای معلی 24 موکب، 41 موکب در کربلای معلی و 2 موکب هم در کاظمین و سامرا را هم خواهیم داشت و تا چند روز بعد از اربعین هم خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ورودی و خروجی های استان موکب های خوبی به زوار سایر کشورها خدمات رسانی می کنند که در شرق و غرب استان موکب ها فعال هستند، افزود: تعدادی اقلام غیرمجاز شناخته شده است و 19 قلم محدودیت ارائه شده است.

قاسمی با یادآوری این مطلب که ناظر بهداشت و تیم بازرسی باید برای هر موکب وجود داشته باشد، اضافه کرد:مسیولین موکب ها آدرس دقیق خود را اعلام کنند و از امروز باید خودروهای خود را در سامانه ثبت کنند، همچنین امسال نسبت به گذشته زودتر اعزام مواکب را خواهیم داشت.

 

کد خبر 199379

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید