شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکران مستند «لباس کار» کاری از حسین علی مددی، با تهیه کنندگی مصطفی مشفقیان به سفارش دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، یکشنبه سی ام مرداد ماه، ساعت 17 ، در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، سینما فرهنگ بالاتر از چهارراه حافظیه به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پیام خبر، کارگردان این فیلم گفت: در حوزه کرونا  شخصا دو مستند دیگه با اسم های «بلاگردون و بدون ماسک» را کارگردانی کردم، ولی از آنجایی که دیدم انگار به قسمتی داره جفا میشه و باید حتماً کسی اون رو ثبت کنه، پس تصمیم به ساخت مستند دیگه ای در رابطه با تلاش قشری از جامعه که شاید همه اونا رو بیشتر تو مساجد و بالای منبر ها دیده بودند گرفتیم.
حسین علی مددی با اشاره به تلاش های «طلاب جهادی»، گفت: اساساً صحبت کردن یا بهتر بگم دفاع کردن از این قشر اونم در وضع کنونی جامعه با همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی کار خیلی سختی بود، ولی چاره ای نبود کاری که باید انجام می شد و شهرستان های مختلف، آدم های مختلف، ایده های مختلف و سوژه های مختلف همه بررسی شدند و از دل آن ها ساعت ها مصاحبه و فیلم در حیطه های مختلف از غسالخانه گرفته تا بیمارستان و تولیدی های پوشاک، تهیه شد.
وی افزود: تمام سعی ما انجام شد تا یک مستند بدون داستان سرایی خلق بشه چیزی که بعداً قابل استناد باشد و نهایتاً خروجی کار در اوایل سال ۱۴۰۱ گرفته و بعد از چندین مرحله بازبینی و اصلاح نهایی شد. امیدوار هستم این مستند تاثیرگذاری لازم رو روی قشر خاکستری داشته باشه و همچنین دعوت می‌کنم از طلاب عزیزی که مخالف با فعالیت جهادی روحانیون در حیطه هایی غیر از ‌درس و منبر هستند، کمتر از یک ساعت وقت بگذراند و این مستند رو ببیند شاید نظرشون در این موضوع تغییر کرد.
1210/م

 

کد خبر 200115

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید